Skön fredag

Gud vilken skön fredag vi har haft. 
Vi fick en välbehövd sovmorgon, och jag gav hjärtat morgonkaffe i sängen samtidigt som jag kröp ner under täcket igen. Idag for vi på affären och sen har vi bara varit hemma och inte gjort något alls, bara varit. Med varandra. Precis vad vi behövde. Gårdagen var ju helt kastrofal, men efter mitt möte på vårdcentralen så känns det faktiskt bättre. Känns skönt att jag har tagit tag i mig själv och mitt mående. Det är ju mig det sitter i, mitt tänk, och mitt agerande.

Så resten av kvällen ska vi kramas och rå om varandra. I morgon tar vi en till sovmorgon och sen far vi till mamma och pappa på påskmiddag, pappa har gjort i ordning en skattjakt (han är så speciell min far), mamma har lagat mat hela dagen till oss, och vi kommer säkert ta en sväng med moppen, jäsa i solen och bara mysa.

Jag har tänkt ta denna helg och vila upp mig, till veckan ska jag ta tag i lite läxor och träna till prov. 
Ha en trevlig påsk hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback