Lyssna på ditt hjärta.



Det kommer dagar då du varken vet ut eller in. Det kommer dagar då du känner att "fan, kommer inte mitt liv bli bättre än såhär?" Det kommer dagar då du gråter och vill skrika ut och känner att du inte kommer överäns med dig själv.
Glöm då inte bort att sätta dig ner och fundera, vad kan jag göra föratt förbättra mitt liv? Ta det lugnt, för det kommer ett tecken, jag lovar. Jag har varit med om det. På livets väg möter man folk som man kan lära sig saker av, och saker som dom lär sig utan att lära känna mig. Sjukt men sant.

Jag är så enormt glad för allt stöd jag fått av mina närmsta vänner. Jag hade inte klarat dethär själv. För det ha varit kämpigt. Tack föratt jag kan ringa er om jag måste prata ut, skrika ut, eller gråta ut. Speciellt ni, Anna och Elin.  Jag älskar er så det finns inte ord till att beskriva det...


-weheartit.com-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback