13:50





LAX MIDDAG.

Dom senaste veckorna har jag varit så otroligt sugen på lax! Har lagat det MINST 2 dagar i veckan. Nya favvomaten kanske? På Lördag kommer en av mina bästa vänner på besök med dotra sin:) Funderade på lax då istället, men det va tydligen inget som föll dotra hennes i smaken. SÅ hon ska få köttfärssås och pasta (hennes favvo). HOPPAS det går ner;)
Lite uppdatering om fasadbygget då! Kom hem förut och såg till min fasa att balkongen är förstörd!? balkongen va ju det enda dom INTE skulle röra. Så nu ser det riktigt fult ut och det svider mer än någonsin i mina ögon!! MEN jag försöker tänka att det KOMMER bli fint.....om sisådär 6 långa månader.uuuuuek.
(såg desutom grannens katt komma gåendes på ställningen utanför, haha såg lustigt ut)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback