11:03




LYCKORUS ♥

Sov som en jävla kratta inatt, näsblod som vägrar ge med sig. Kan beropå att jag ha stressat under en längre tid, kanske.
Hade iaf en fantastisk dag/kväll i Hassela med Elin och hennes lilltroll. Nicke och Gina var med också:) Var så mysigt! Synd bara att Elin ska gå omkring och ha så ont..och såklart börjar jag få ont i ryggen också. Haha jag är så sjuk! Om någon av mina nära har riktigt ont någonstans så får jag också det. Eller om någon går omkring och är ledsen, då blir jag också det..Snacka om sympati My?
Får nästan en tår i ögat när jag tänker på att det alltid går sån lång tid innan jag och Elin ses. Jag missar SÅ mycket i hennes dotters utveckling...jag vill ju vara med så mycket jag kan eftersom jag missade ett halvår av hennes liv..Älskade lilla du.

Helgen har varit mysig också, jag fick vara med världens bästa Anna:) Tycker hon kan ta och flytta upp hit NU! så vi kan ha en fantastisk sommar♥ Tycker sommaren redan har börjat på ett skit bra sätt. Har haft så roligt varje helg! Känner att jag verkligen vill ta till vara på varje dag nu. Vill inte blunda, vill inte missa någonting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback